Tips για συνδυαστικές πωλήσεις

Home » Marketing » Tips για συνδυαστικές πωλήσεις

 

Η μετάδοση της γνώσης μπορεί να αποτελέσει βασικό σημείο διαφοροποίησης του φυσικού φαρμακείου από το ηλεκτρονικό φαρμακείο. Στις συζητήσεις μας με συνεργάτες Φαρμακοποιούς αντιλαμβανόμαστε ότι η γνώση υπάρχει, αλλά για διάφορους λόγους πολύ λίγες φορές αξιοποιείται στην επικοινωνία με τον πελάτη – ασθενή με σκοπό την αύξηση της συνολικής παρεχόμενης αξίας και ενδεχομένως και των συνδυαστικών πωλήσεων.

Όταν η φαρμακευτική φροντίδα με συνταγογραφούμενα φάρμακα ή σκευάσματα αυτοθεραπείας παρέχεται με επιστημονική γνώση, η εμπειρία του πελάτη – ασθενή αυτόματα οδηγεί σε υψηλά επίπεδα εμπιστοσύνης στον επιστήμονα Φαρμακοποιό. Ο Φαρμακοποιός αποτελεί σημαντικό κρίκο στην βελτίωση της υγείας των πελατών – ασθενών και σε αυτή τη βάση μπορεί να συνθέσει εμπειρίες στον πελάτη που δεν μετριούνται σε χρήμα. Μπορεί η τιμή να αποτελεί ένα σημαντικό κριτήριο στις αγοραστικές αποφάσεις, αλλά ιδιαίτερα στο χώρο του Φαρμακείου η προσωπική επαφή και η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη – ασθενή τις περισσότερες φορές αποτελεί το 1ο κριτήριο.

Οι τιμές και οι εκπτώσεις ξεχνιούνται γρήγορα. Το πώς έκανες τον πελάτη ασθενή σου να νιώσει δεν ξεχνιέται.

Σε συζήτηση με συνεργάτη Φαρμακοποιό, που έχει εγκαταστήσει την λύση της Smart Advice στο Φαρμακείο του, μου ανέφερε: «Βλέπω ότι οι πελάτες βλέπουν το tablet, αλλά σπάνια μου ζητάνε το διαφημιζόμενο προϊόν.» Στη συνέχεια της συζήτησης καταλήξαμε ότι δεν έχει το «θάρρος» να ξεκινήσει την επικοινωνία, καθώς ακόμη και τις ώρες λειτουργείας που υπάρχει το χρονικό περιθώριο για έναρξη επικοινωνίας, τον εμποδίζει η αντίληψη του μην θεωρηθεί από τον πελάτη ότι προσπαθεί να του πουλήσει «παραπάνω».

Στο video που ακολουθεί σε λιγότερο από 40» δευτερόλεπτα σας παρουσιάζουμε μία τεχνική αξιοποίησης των δειγμάτων για την έναρξη της επικοινωνίας με τον πελάτη και ελπίζουμε να την αξιποίησετε και στο δικό σας Φαρμακείο.

Posted on