PharmaTeQ.TV

Home » PharmaTeQ.TV

Ψηφιακή Σήμανση με οθόνες και tablets

Στην εποχή που το σύγχρονο Φαρμακείο οφείλει να προσεγγίσει νέες αγορές (παραφάρμακο, καλλυντικό κ.λπ.), η επικοινωνία και η εκπαίδευση του πελάτη αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για επιτυχή αποτελέσματα.

Ο χρόνος αναμονής και περιήγησης του πελάτη εντός του φαρμακείου είναι περιορισμένος σε διάρκεια. Είναι πολύ σημαντικό αυτό τον χρόνο να υπάρχει η σωστή σήμανση εντός του φαρμακείου για την επικοινωνία του marketing του φαρμακείου. Η εγκατάσταση οθόνης πλησίον του πάγκου εργασίας βοηθά το φαρμακείο να αξιοποιεί με τον πλέον αποτελεσματικότερο τρόπο την παραμονή του πελάτη στο Φαρμακείο.

Το περιεχόμενο που προβάλλεται στις οθόνες στα Φαρμακεία περιλαμβάνει:

  • Διαφημιστικά μηνύματα για προϊόντα που διατίθενται προς πώληση από το Φαρμακείο με στόχο την ενίσχυση των αυθόρμητων αγορών στο σημείο της πώλησης, την συνεχή ενημέρωση του πολίτη για νέα προϊόντα και υπηρεσίες και την συνεπακόλουθη ενίσχυση των συνολικών πωλήσεων του Φαρμακείου.
  • Εξατομικευμένα μηνύματα (video) που παράγει εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας σύμφωνα με τις οδηγίες του Φαρμακοποιού. Το περιεχόμενο των μηνυμάτων αφορά σε προσφορές του Φαρμακείου ή ο,τιδήποτε επιθυμεί ο Φαρμακοποιός να επικοινωνηθεί και μεταβάλλεται κάθε μήνα, χωρίς κανένα κόπο από τον Φαρμακοποιό.
  • Εξατομικευμένο κυλιόμενο μήνυμα με το μήνυμα που επιθυμεί ο φαρμακοποιός (στοιχεία, ωράριο εργασία, προσφορές κ.λπ.), έλκει τον πελάτη και επικοινωνεί με μεγάλη αποτελεσματικότητα τις προσφορές του Φαρμακείου!
  • Ειδήσεις προβάλλονται σε κυλιόμενο μήνυμα ανανεώνοντας το ενδιαφέρον των πελατών καθημερινά.
  • Καιρός (πρόβλεψη 3 ημερών) και Εορτολόγιο προσφέρουν μία ακόμη πηγή ενημέρωσης και σύνδεσης με τον πελάτη του Φαρμακείου.
  • Επιπλέον, τις μη εργάσιμες ημέρες και ώρες σε οθόνη που τοποθετείται στη βιτρίνα του Φαρμακείου προβάλλονται οι ενημερωμένες εφημερίες Φαρμακείων της περιοχής. Οι εφημερίες εμφανίζονται χωρίς παρεμβολή διαφημιστικών μηνυμάτων και απεικονίζουν τα εφημερεύοντα φαρμακεία σύμφωνα με την απόσταση από το σημείο.

Τα οφέλη της ψηφιακής επικοινωνίας για τα Φαρμακεία είναι τα ακόλουθα:

  1. Προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων προς στοχευμένο κοινό και συνεπακόλουθη αύξηση των πωλήσεων του Φαρμακείου.
  2. Προβολή προσφορών του Φαρμακείου που επιτρέπει την ταχεία κίνηση «ξεχασμένων» κωδικών.
  3. Προβολή ενημερωτικών μηνυμάτων για την ενίσχυση της επικοινωνίας με τον πελάτη.
  4. Προβολή εφημεριών για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
  5. Προβολή μηνυμάτων γενικού εποχικού ενδιαφέροντος για την υπενθύμιση αναγκών αλλά και ενημερωτικών  μηνυμάτων για την κυκλοφορία νέων προϊόντων.

Η Ψηφιακή Σήμανση, αρωγός στην άνοδο των πωλήσεων

Στα πρόθυρα του έντονου ανταγωνισμού, τα Φαρμακεία που θα συνειδητοποιήσουν πρώτα την ανάγκη διαφοροποίησης και ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών, στα πλαίσια της ανάπτυξης νέων υπηρεσιών και μεθόδων επικοινωνίας με τους πελάτες, θα διαμορφώσουν συγκριτικό πλεονέκτημα και θα τους δοθεί η δυνατότητα να προσαρμοσθούν στους νέους κανόνες του «επιχειρείν» όπως αυτοί ορίζονται, όχι μόνο θεσμικά, αλλά και από τον ίδιο τον καταναλωτή.