Players Τύπου Android

Home » Players Τύπου Android

Το πιο σύνηθες πρόβλημα της οθόνης με player android, είναι η αποσύνδεση του player από το διαδίκτυο (έχει χαθεί η σύνδεση του player με το modem του φαρμακείου είτε συνδέεται ενσύρματα (καλώδιο δικτύου) είτε ασύρματα (wifi) ). Για να διαπιστώσετε την βλάβη, αρκεί μια ματιά στην οθόνη.
Σε περίπτωση που δείτε:

  1. Να μην εμφανίζει τις γιορτές στο σημείο του εορτολογίου (το σημείο να είναι λευκό και να μην αναγράφει την εορτή ή να αναγράφει “Web page is not available” )
    Στις παρακάτω φωτογραφίες βλέπετε στα αριστερά σας, πως είναι η οθόνη όταν δεν παίρνει internet και στα δεξιά, πως είναι όταν παίρνει internet.
  2. Να εμφανίζει πράσινη οθόνη με το μήνυμα “Καλώς ορίσατε στο φαρμακείο μας”
  3. Να μην εμφανίζει τους χάρτες των πλησιέστερων φαρμακείων κατά την διάρκεια προβολής των εφημεριών και διανυκτερεύσεων.
    Στις παρακάτω φωτογραφίες βλέπετε στα αριστερά σας, πως είναι η οθόνη όταν δεν παίρνει internet και στα δεξιά, πως είναι όταν παίρνει internet.

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχει σύνδεση στο δίκτυο για να συνδεθεί το player, αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο δίκτυο του Internet, αρκεί μια επανεκκίνηση του player (υπάρχει παρακάτω video που δείχνει την διαδικασία). Σε περίπτωση που κάνουμε επανεκκίνηση και το πρόβλημα παραμένει, τότε υπάρχει πιθανότητα το πρόβλημα να οφείλεται στο modem του φαρμακείου όπου και εκεί αρκεί συνήθως μία επανεκκίνηση.

Άλλα προβλήματα:

  1. Μαύρη οθόνη. Όταν η οθόνη είναι μαύρη, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κοιτάξετε είναι αν ο εξοπλισμός είναι στην πρίζα (player και οθόνη). Σε περίπτωση που είναι στην πρίζα και το πολύπριζο λειτουργεί, τότε αφαιρούμε για λίγα δευτερόλεπτα τις πρίζες από το πολύπριζο και τις επανασυνδέουμε. Αν το πρόβλημα εξακολουθεί να παραμένει, παρακαλώ καλέστε αμέσως την εταιρεία για την γρηγορότερη επίλυση του προβλήματος.
  2. Παγωμένη οθόνη. Σε αυτή την περίπτωση, με επανεκκίνηση του player είναι σίγουρη η άμεση αποκατάσταση της βλάβης.

 

Σας παραθέτουμε το σχετικό video για το πώς κάνουμε επανεκκίνηση το player τύπου android.


Τέλος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως μπορείτε να καλείτε στην εταιρεία μας στο 210-9560030 για έκτακτα περιστατικά όπως τα προαναφερθέντα ή έκτακτη αλλαγή εφημεριών 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο.