Επένδυση στην εμπειρία πελάτη με Omnichannel Marketing στρατηγικές

Home » Marketing » Επένδυση στην εμπειρία πελάτη με Omnichannel Marketing στρατηγικές

 

Επένδυση στην εμπειρία πελάτη με Omnichannel Marketing στρατηγικές

Ο πελάτης βρίσκεται παντού και σε χρονικά απροσδιόριστο χώρο-κανάλι επικοινωνίας και σύνδεσης με ένα brand. Οι προσδοκίες που έχουν οι πελάτες από τις επιχειρήσεις είναι πολλές και διαφορετικές.

Κάθε πελάτης όμως είναι επίσης διαφορετικός. Έχει διαφορετική προσωπικότητα, διαφορετικά ενδιαφέροντα, προτιμήσεις και καθημερινότητα. Το να μπορεί μία επιχείρηση να στοχεύσει στο κοινό της τη στιγμή που εκείνο είναι διαθέσιμο να εκτεθεί στο εκάστοτε μήνυμά της θεωρείται μεγάλη πρόκληση. Ο όγκος των πληροφοριών και των δεδομένων που δέχεται κάθε άτομο καθημερινά είναι μεγάλος.

 

 

Το ενδιαφέρον του πελάτη δεν κερδίζεται τη στιγμή που επιθυμεί και μπορεί η επιχείρηση. Κερδίζεται ακριβώς τη στιγμή που επιθυμεί και μπορεί ο ίδιος ο πελάτης.

Ίσως να θεωρείται εύκολο από μία επιχείρηση το να δημιουργήσει απλά μία ακολουθία ευφάνταστων και συναρπαστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επικοινωνώντας τα στους πελάτες της. Όμως, πόσοι από αυτούς θα ανταποκριθούν; Αρκεί ένα απλό μήνυμα για να μαγνητίσει το ενδιαφέρον του πελάτη; Και αν ναι, πώς αυτό θα διατηρηθεί μέχρι το τέλος του ταξιδιού της αγοραστικής του εμπειρίας; Μήπως υπάρχει μία ποικιλία μέσων και μηνυμάτων που καλείται μία επιχείρηση να αξιοποιήσει προς όφελός της;

 

 

Ο πελάτης δεν αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες. Αγοράζει εμπειρίες, συναισθήματα και λύσεις στα προβλήματά του.

Σε κάθε στάδιο επαφής του με ένα brand αρχικά αναζητά σχετικά, σαφή, και ξεκάθαρα μηνύματα, τα οποία θα διατηρούν ζωντανό το ενδιαφέρον του. Αν αυτό δεν επιτευχθεί, ο στόχος της επιχείρησης να τον οδηγήσει σε αγοραστική απόφαση μοιάζει σαν ένα άπιαστο όνειρο.

Το επιχειρηματικό μοντέλο του Omni-Channel Marketing έρχεται για να βελτιστοποιήσει αυτή τη διαδικασία και μέσα από την χρήση των κατάλληλων στρατηγικών και μέσων να επιτύχει να προσφέρει μία ολιστική εμπειρία στους πελάτες-καταναλωτές. Εμπειρία που θα συνοδεύει τον πελάτη-καταναλωτή από τη στιγμή που αυτός εκτίθεται στο εκάστοτε μήνυμα το οποίο αναπαράγεται από οποιοδήποτε μέσο, και σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, μέχρι και την στιγμή που αποφασίζει να προχωρήσει σε κάποια αγορά.

 

Website, Social Media Marketing, Email και SMS Marketing, όλα συντονισμένα να επικοινωνήσουν στον πελάτη, το μήνυμα που θα υπακούει στις ανάγκες του. Με Omni Channel στρατηγικές πετυχαίνουμε:

  • Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης
  • Αύξηση πιστότητας πελατών
  • Προοπτικές ανάπτυξης πελατολογίου
  • Αποτελεσματική επικοινωνία με το υφιστάμενο και εν δυνάμει κοινό
  • Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελάτη
  • Καλύτερη ιεράρχηση στις Μηχανές Αναζήτησης

Στην ITeQ σχεδιάζουμε Στρατηγικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της επιχείρησής σας, με:

  • Εξατομίκευση περιεχομένου και στόχευση στα διάφορα κανάλια με σαφή μηνύματα
  • Παρακολούθηση της δραστηριότητας του κοινού και συλλογή δεδομένων-cookies
  • Δημιουργία κοινών στόχευσης και στρατηγική διαφημίσεων
  • Αναλυτική μηνιαία έκθεση διαχείρισης
  • Μειωμένο κόστος παράλληλα με βέλτιστα αποτελέσματα

 

 

Posted on